Promoție!!! Dă în judecată între 24 iunie și alegerile anticipate și beneficiezi de un proces de judecată rapid și eficient.

Promoție!!! Dă în judecată între 24 iunie și alegerile anticipate și beneficiezi de un proces de judecată rapid și eficient.

Wow, justiția în Republica Moldova este mai rapidă și eficientă ca cea din Norvegia, Franța, UK. Mulțumită guvernării AIE s-a împlinit visul tuturor cetățenilor. Procesele dejudecată au devenit rapide și echidistante. În ultimele 2 zile (cazurile Franzeluța și voturilor din consiliul municipal) am aflat că timp de o oră se poate anula orice decizie a unei instanțe de judecată inferioară sau a unui consiliul de administrație. Eu zic că acum e momentul să dăm în judecată pe toți cu care avem litigii și maxim în 2 zile cazul va fi rezolvat. Dacă ratați acest moment vor veni comuniștii la putere din nou și iar vom avea parte de procese de judecată lungi. Eu mă duc să-mi fac lista de persoane cu care sunt în conflict. Vă sugerez să o faceți la fel. Participă și tu la promoție.

P.S.        cetățean = locuitor al unui stat care deține funcții înalte sau are saci                                        de bani                                                                                                                          cetățean= locuitor al unui stat

Postat pe voxPublika

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu