Incredibil!!! Superman, Spider-man și Thor sunt în Chișinău …

De mic copil îmi doream să întâlnesc vreun erou din benzile desenate. Superman era preferatul meu.

Dacă aș avea vreo 10 ani și nu aș cunoaște nimic despre politica moldovenească și de faptul că suntem în campanie electorală, aș spune cu siguranță că eroii mei trăiesc în Chișinău.

Thor, până acum cunoscut ca V.Pleșca, luptă cu caracatița ce elimină gaze ucigătoare. Singur împotriva caracatiței, incredibil cât este de curajos acest erou. Cu bolidul său magnific transformat dintr-un Zil din 1976 va lupta pentru cetățenii orașului Chișinău și va răpune caracatița.

Spider-man, cunoscut lumii ca M.Darie, luptă împotriva Green Goblin, un om bogat care acum distruge arhitectura orașulului cunoscut la City Hall ca N.Grozavu. Spider-man intră pe neașteptate în biroul lui Green Goblin pentru a-l distruge.

Și în sfârșit eroul meu preferat, Superman. El este acel care luptă împotriva tuturor, împotriva sistemului și va aduce dreptatea și legea în orașul Chișinău. Este nimeni altul decât cetățeanul R.Bușilă care mereu când apare vreo nedreptate își pune costumul și zboară la locul cauzei. Cea mai faimoasă bătălie a fost chiar contra președintelui țării. E cel mai curajos dintre curajoși și ne va salva de la toate necazurile.

Mă gândesc eu, de ce ei nu au venit până acum să ne apere orașul. De ce ne-au lăsat pe mâinile tuturor tâlharilor. A da, mi-am amintit, suntem în campanie electorală. Acum toți sunt eroi …

Postat pe http://vox.publika.md/politica/incredibil-superman-spider-man-si-thor-sunt-in-chisinau-19091.html

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu